NBC Universal, mis omandas Pekingi olümpiamängude tele- ja digilevi õigused USAs 894 miljoni dollari eest teatas eile, et on kogunud reklaamiraha rohkem kui miljardi dollari jagu.
NBC Universal’i olümpiareklaamide müük ületab miljardit dollarit
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Meediaettevõttel on plaanis toota 3 600 tundi TV- ja internetipilti täna õhtul algavatelt olümpiamängudelt.
NBC teatas, et on teeninud olümpiamängude vahendamiselt olulist kasumit alates 1996. aasta Atlanta mängudest.
NBC on saanud sellest alates pea-aegu kõikide olümpiamängude teleõigused, vaid 1998. aasta Nagano talimängude õigused tuli loovutada konkurendile CBS.
NBC on kulutanud kokku 2 miljardit dollarit ostmaks 2010. aasta Vancouveri ja 2012. aasta Londoni olümpiamängude leviõigusi USAs.