Tallinnast Varssavini kulgeva kiirraudteeliini Rail Baltica väljaarendamisel on toetajaid raudteeärimeeste ja ekspertide seas.
Rail Baltical on toetajaid
«Eesti puhul tähendab see seda, et mitmel pool tuleb teha mitmetasandilisi ristmikke, ei piisa ühest raudteeniidist, vaid tuleb kaks, et oleks võimalik reisi- ja kaubarongidel ja kohalikel reisirongidel koos opereerida,» rääkis majandusminister Juhan Parts, vahendas
saadet «Aeg luubis».
Reisijaid Eestist Moskvasse vedava GoRaili nõukogu liige Tiit Pruuli ütles, et Leedus on 160-kilomeetrise tunnikiiruse saavutamine selle taga, et trass tuleb sirgemaks teha.
«Selleks, et täna kurve sirgeks ajada, on vaja uut maad, ja selle maa kättesaamisega on tekkinud Leedul probleeme. Lätlased on talitanud nii, nagu nad on talitanud Riia lennujaama arendamisega, ehk Euroopa raha, mis oli mõeldud Rail Baltica arendamisse, panid lätlased oma lääne-ida suuna raudteede arengusse,» rääkis Tiit Pruuli.