Burgeritootja avalikustas oma kuulsa tunnuslause uue kampaania, mis paisatakse maailma turgudele järgmisel aastal.
McDonalds’i tunnuslause «I’m Lovin' It» saab uue välimuse
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõtte globaalse turundusosakonna juht Mary Dillon rääkis, et tegemist on seitse aastat kestnud «I'm Lovin' It» kampaania uuendusega, mille kallal nähti vaeva üle aasta tehes tarbijate hulgas uuringuid ja ajurünnakuid, kirjutas
.
«Üle terve meie süsteemi ehitavad meie turundusjuhid ja agentuurid multimiljardi dollarilist vara «I'm Lovin' It» ja üritavad seda muuta veelgi paremaks. Me toome selle kaarte tagant välja sündmuste sisse, et muuta kaubamärki veelgi paremaks,» ütles Dillon.
Kampaania paisatakse 117 riigi turule ja kohandatakse igal pool vastavalt sealsele keelele.
Töösse on kaasatud sellised agentuurid nagu DDB Worldwide, TBWA, OMD, Leo Burnett Worldwide, Publicis, Taterka ja Cossette.