/nginx/o/2008/03/24/28447t1h4b01.jpg)
Burgeritootja avalikustas oma kuulsa tunnuslause uue kampaania, mis paisatakse maailma turgudele järgmisel aastal.
Burgeritootja avalikustas oma kuulsa tunnuslause uue kampaania, mis paisatakse maailma turgudele järgmisel aastal.
Ettevõtte globaalse turundusosakonna juht Mary Dillon rääkis, et tegemist on seitse aastat kestnud «I'm Lovin' It» kampaania uuendusega, mille kallal nähti vaeva üle aasta tehes tarbijate hulgas uuringuid ja ajurünnakuid, kirjutas
.
«Üle terve meie süsteemi ehitavad meie turundusjuhid ja agentuurid multimiljardi dollarilist vara «I'm Lovin' It» ja üritavad seda muuta veelgi paremaks. Me toome selle kaarte tagant välja sündmuste sisse, et muuta kaubamärki veelgi paremaks,» ütles Dillon.
Kampaania paisatakse 117 riigi turule ja kohandatakse igal pool vastavalt sealsele keelele.
Töösse on kaasatud sellised agentuurid nagu DDB Worldwide, TBWA, OMD, Leo Burnett Worldwide, Publicis, Taterka ja Cossette.