Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Klaasikildudega leiva ostnud inimese ees vastutavad nii pood kui Fazer

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Leib.
Leib. Foto: Henn Soodla / Pärnu Postimees

Tarbijakaitseameti sõnul peaks eelmisel nädalal Lääne-Eesti piirkonnas müüdud klaasikildudega Fazeri Musta leiva ostnud inimene pöörduma kaebusega esmalt leiva müünud poe poole.


«Tarbija ees vastutab esmalt toote lõppmüüja. Igal juhul, kui tšekk on alles, tuleks sinna kauplusesse pöörduda,» selgitas tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomik

Kuna aga klaasikilluleiva juhtumi puhul ei osanud pood arvatagi, et leib võiks olla rikutud, on olukord veidi keerukam. «Kui leival ei ole probleeme sellega, et ta on pahaks läinud, siis vastutab ka tootja ja seetõttu tuleks tootjaga ühendust võtta. Aga igal juhul tuleks esmalt pöörduda kauplusesse ja selgitada seda olukorda ning küsida nendepoolset seisukohta,» lisas ta.

Kui aga inimene näiteks klaasikillu kogemata ära sööb ning selle tagajärjel midagi juhtub, ei ole kaebus niisama lihtsasti lahendatav. «Moraalse kahju ja terviserikke puhul otsustab kohus, millises mahus ja kuidas see peab olema,» lisas Turetski-Toomik.

Fazeri Musta leiva seest leidis klaasikilde eelmisel nädalal vähemalt kaks Lääne-Eesti perekonda. Mustast leivast leitud killud sattusid leivapartiisse põhjusel, et töötaja eiras turvanõudeid. Tainasse kukkusid töötaja prillid.

Tagasi üles