:format(webp)/nginx/o/2010/04/21/353090t1hc4ee.jpg)
Tarbijakaitseamet soovitab Kuressaare Neste tanklas bensiinitankurist õige kütuse asemel diislikütust tankinud inimestel sõiduvahendi küttesüsteemis tekkinud rikke parandamise kahjude hüvitamiseks kohe kütusemüüja poole pöörduda.
Tarbijakaitseamet soovitab Kuressaare Neste tanklas bensiinitankurist õige kütuse asemel diislikütust tankinud inimestel sõiduvahendi küttesüsteemis tekkinud rikke parandamise kahjude hüvitamiseks kohe kütusemüüja poole pöörduda.
«Mida kiiremini, seda parem ja sellisel juhul on tarbijal õigus nõuda, et ettevõte kataks kõik kulud, mis on seotud selle sõiduvahendi kordategemisega,» selgitas tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomik olukorda, kus ettevõtte vea tõttu sattus bensiinimahutisse diislikütus.
Selleks, et kaebust esitada, peavad olema alles tšekid, mis tõendavad tehtud ostu.
Eelmisel reedel sattus Kuressaare Neste tanklas bensiinimahutisse töötaja inimliku eksimuse tõttu diislikütus, mis rikkus tosina auto küttesüsteemi.