Twixi kontod viidi üle TBWAsse

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dollarid.
Dollarid. Foto: jupiterimages.com

Mars teatas, et koondas kõik Twixi kaubamärki puudutavad ülemaailmsed loovtööd agentuuri TBWA alla.

Varasemalt jagasid Twixi reklaamikontosid sõltumatu agentuur SapienNitro, kes vastutas USA, Ida-Euroopa, Ladina-Ameerika ja Aasia eest ja Omnicom Groupi kuuluv TBWA, mis vastutas Lääne- ja Kesk-Euroopa kontode eest.

TBWA alla viidi ka šokolaadi Balisto üleeuroopalised kontod, mida haldas varem SapientNitro, kinnitas Marsi esindaja.

Möödunud aastal kulutas Twix ainuüksi USAs reklaamidele 15 miljonit dollarit, sama palju kulutati ka 2008. aastal. Summa ei sisalda online-reklaamidele tehtud kulutusi.

Agentuuril TWBA on nüüd käes viis Marsi globaalsert kaubamärki: Pedigree, Whiskas, Stasburst, Skittles ja Twix.
SapientNitrole jäi pärast kaotusi alles vaid Dove šokolaadi bränd.

Marsi kaubamärkidega tegelevate teiste suuremate agentuuride hulka kuuluvad Omnicomi alla kuuluv BBDO (M&Ms, Snicers, Cesar, Sheba, Mars/Milky Way, Extra) ja DDB (Wrigley).

USAs kulutati möödunud aastal kõigi Marsi kaubamärkide peale reklaamiraha ligi 400 miljonit dollarit, 2008. aastal ulatus see summa 500 miljoni dollarini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles