Cannes Lions kutsub kuulsatelt ekspertidelt nõu küsima

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cannes Lions reklaamifestivali logo
Cannes Lions reklaamifestivali logo Foto: Canner Lions

Cannes Lions Reklaamifestival kutsub maailmakuulsatelt ekspertidelt küsimusi küsima ja kontakte hankima ning osalema 20 interaktiivsel seminaril.

Festivalil on võimalus osaleda interaktiivsel animatsiooni projekti seminaril koos Cirkusega, avastada viimaseid arenguid mobiilitehnoloogias koos Wundermaniga ja õppida digitaalse meedia projektide kirjutamise trikke koos FEDMAga.

Tipptasemel raadioreklaamidesse on võimalus süübida koos Ear Drumiga ning leida muusika uut rolli suhtlemisel koos Heartbeats Internationaliga.
Geneva Film Company näitab 3D reklaamide arengut, samuti saab R/GA abiga  luua meeskonna, mis suudab edukalt rääkida algusest lõuni ühe kaubamärgi loo.

Seminaridel saab koos Cows In Jacketsiga süübida ka sellesse, millist mõju on interaktiivne loovus tööstusele avaldanud.

Koos AMPROga on võimalik arutada seda, kuidas spordiüritsed võivad tekitada suuri ärivõimalusi ning koos Brandkarmaga on võimalus olla tunnistajateks maailma esimese kaubamärgi keskse sotsiaalse meedia platvormi sünni juures.

Lisaks saab koos Burtiga luua reaktiivseid kampaaniaid ning õppida koos LB-ga, kuidas kaubamärgid saavad oma sõnumit erinevates paikades tõlkida.

Teismelistele suunatud turuga aitab tutvuda Lowe Counsel ning EuroRSCG tutvustab tehisintellekti, mis ulatab abikäe loovinimestele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles