Ravimitootja GlaxoSmithKline (GSK) vaatab läbi oma meedia planeerimise ja kontode ostmise.
GSK vaatab oma meediakontod üle
Farmaatsiafirma sõnul on uuenduse eesmärgiks aidata tõsta ettevõtte tõhusust ja tulemuslikkust «valitud põhiturgudel» üle maailma, kirjutas
.
Ümber vaadatava konto väärtus ulatub hinnanguliselt saja miljoni naelsterlinguni.
GSK asepresident Heribert Vossi sõnul on nad välja töötanud mitmeid algatusi, et tagada oma äri parim edaspidine kasv.
«GSK on on maailma juhtivaid globaalsele meediale kulutajaid, mis kasvatab meediasse tehtavate investeeringute mahtu pidevalt. See algatus aitab GSKl saada maailma juhtivaks ettevõtteks ka meedia efektiivsuse ja tõhususe osas, kus on väga tõhus tasakaal strateegilise planeerimise, loova teostuse ja konkurentsivõimelise kulubaasi vahel,» lisas Voss.
Ettevõtte UK kontot haldab hetkel WPP omandis olev MediaCom.
GSK loodab edukad agentuurid või nimekirja agentuuridest, kellega koos tööle hakatakse, välja kuulutada 2010. aasta keskel.