/nginx/o/2010/04/19/351579t1hf054.jpg)
Prantsuse tootja Danone jogurtijoogi Actimeli teavituskampaania kõneisikuks Eestis valiti iluuisutreener ja pereema Anna Levandi.
Anna Levandi ütles, et otsus Actimeli uueks näoks saada oli tema jaoks hästi läbimõeldud. «Ettepanek, et just mina saaksin Actimeli uueks näoks, oli au ja motivatsioon,» märkis Levandi.
Reklaamide filmimisest võtsid osa ka Anna abikaasa Allar ja poeg Arlet.
Klipid kujutavad Anna Levandi tempokat päeva - perega hommikust söömas, trennis noori uisutajaid juhendamas ning abikaasaga romantilisel õhtusöögil.
«Filmisime 22 tundi järjest ja kuigi see oli ootamatult raske, siis meeskonna professionaalsus tegi filmimise väga meeldivaks,» jagas Levandi muljeid teleekraanidele jõudvate teleklippide valmimise osas.
Danone Baltikumi turundusjuht Evija Strele lausus, et Anna Levandi on suurepärane eeskuju ja inspiratsiooniallikas paljudele.
Strele sõnul on Levandi näol tegemist särava ja aktiivse naisega, kes suudab iga päev ära teha palju nii rahvusvahelisele spordiareenile talente treenides kui kodus abikaasa ja emana, mistõttu oli tema valik Actimeli uueks reklaaminäoks ka igati loomulik.