Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärmi sõnul otsivas sponsorid oma
suurt auditooriumi, mistõttu ei pääsegi paljud ekstreemspordi alad löögile.
Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärmi sõnul otsivas sponsorid oma
suurt auditooriumi, mistõttu ei pääsegi paljud ekstreemspordi alad löögile.
«Sponsorid otsivad oma
suurt auditooriumi ning võimalikult laialdast kajastust ja seetõttu ei pääse paljud ekstreemspordialad, eriti kohalikud, löögile,» ütles Ärm ja lisas, et turundajana julgeb ta arvata, et ekstreemspordialad ei ole reeglina sama kontaktiivsed kui traditsioonilised.
Selliste spordialadega tegelejatele soovitab Ärm kindlasti aktiivsemat ja professionaalsemat lähenemist oma projektide koostamisele ja tutvustamisele.
«Mis puudutab tänast majandusseisu siis see puudutab turunduseelarveid tervikuna, sealhulgas ilmselgelt sponsorlust,» tõdes Ärm.
Siiski leidub õnneks kaubamärke, mille jaoks on sponsorlusväljundid turunduslikust seisukohast olulisemad ja sobivamad kui teised meetmed.
«Sponsorlus iseenesest, s.h. ekstreemsponsorlus võimaldab brändile väga loovat lähenemist ja selles võib peituda ka selle turundusväljundi potentsiaal,» arvas Ärm.
Saku Õlletehase ekstreemspordi bränd on Ärmi sõnul energiajook Battery, mis on toetanud nii Eesti lumelaudureid kui ka mootorisporti.
«Ergutava efekti andsime tuhandetele eestimaalastele Haapsalu lennuväljal peetud autode kiirendusvõistlusel Battery Race.»
Tänavu keskendub aga Ärmi sõnul Battery enam suvisele veespordile, milles on samuti olulisel hulgal ekstreemsust.
«Korporatiivtasandil toetab Saku Õlletehas Eesti suusatajaid ning korvpalli läbi Tartu Rocki korvpallimeeskonna. Mõlemil juhul on tegemist eestlaste jaoks läbi aegade enim armastatud spordialadega.»