Coca-Cola Company tuleb üle viie aasta taas välja uue spetsiaalselt Fanta kaubamärgi jaoks loodud kampaaniaga «Haara reede maitset».
Fanta tuli välja uue globaalse kampaaniaga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ülemaailmsre kampaania põhieesmärgiks on julgustada tarbijaid Fanta kaubamärki ümber hindama, mis omakorda tõstaks ka müüginumbreid, kirjutas Market Magazine.
Kampaania lõi agentuur Ogilvy Paris.
Kampaania eesmärgiks on edendada brandi vähemtõsist suhtumist ning suhelda oma esmase tarbijaskonnaga, kelleks on emad ja teismelised, lõbusal ja meelelahutuslikul viisil.
Fanta tuleb välja ka uue pakendidisainiga, mille kujundas Epoch Design.
Vaata Fanta uut reklaami.