Ekspress Grupi müügitulu märtsis oli 73,2 miljonit krooni, kukkudes aastaga 8 protsenti.
Ekspress Grupi müügitulu langes 8 protsenti
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Perioodiliste väljaannete müük kukkus 18 protsenti, online-meedia müük 4 protsenti, teatas grupp börsile.
Ettevõtte juhi Gunnar Kobini sõnutsi tuleneb online- meedia müügitulu erinevus võrreldes eelmise aastaga peamiselt Läti väljakutsuvast majanduskeskkonnast, Leedu online-meedia käive näitab mõõdukat kasvu.
Kõige väiksem langus võrreldes eelmise aastaga on Õhtulehes, ja suurim Leedu kirjastusettevõttes, kus osaliselt mõjutab võrdlusbaasi mõnede varasemalt kirjastatud toodete puudumine 2010 aasta käibest.