Cannes’i reklaamifestivalil näeb tänavu kuulsaid menufilmide loojaid

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sir Ridley Scott
Sir Ridley Scott Foto: AP / Scanpix

Tänavu osalevad Cannes Lions Festivalil ka mõned maailmakuulsad režisöörid, kes uurivad ja selgitavad, kuidas kommunikatsioon muutub liikuvate piltide kaudu.

Seminari programmi raames astub üles «Gladiatori» lavastaja Ridley Scott, kes astub üles Digitase raames, kus arutatakse reklaami ja selle sisu piiri hägustumise üle.

Režissöör ja produtsent Wim Wenders esitleb koos Simon Waterfalli ja Herman Vaskega Creative Heads võistlust ja seminari.

Samuti esineb festivalil koos Kraft Foodsiga Spike Jonze, kes on selliste filmide taga nagu «Olles John Malkovich», «Jackass» ja «Where the Wild Things Are». Jonze räägib uutest moodustest, kuidas turundajad saavad endaga publikut kaasa haarata.

Festivali programmi võetakse uuesti sisse ka SAWA, kus tutvustatakse kinoreklaami viimaseid uuendusi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles