Adweek valis JWT aasta agentuuriks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
JWT logo
JWT logo Foto: JWT

25. jaanuaril nimetas Adweek aasta agentuuriks (2009 Global Agency of the Year) JWT, keda Eestis esindab SAN-Korpus JWT.

«Võit on tunnistuseks sellele mida meie JWT´s juba teame - JWT on tugevam, parem, loovam ja konkurentsivõimelisem kui kunagi varem,» ütles JWT juht ja CEO Bob Jeffrey.

Kuigi 2009 oli kõigile raske, sai JWT palju tähelepanu võites juurde mitmeid suuri kliente - Microsoft, Walmart, Telmex, Sony, Rimmel (UK), Debenhams (UK) jpt.

2009. aastal võitis JWT ka Cannes Lions Rahvusvahelisel Reklaamifestivalil 26 auhinda, kaasaarvatud Grand Prix Jaapani Kit Kat kampaania eest.

JWT on maailma tuntuim turundus-kommunikatsioonibränd. Peakorteriga New Yorgis, on JWT tõeliselt globaalne, omades üle 200 osakonna rohkem kui 90 riigis, andes tööd ligi 10 000 spetsialistile.

JWT on alati kuulunud tippude hulka, alates maailma esimese TV-reklaami väljatoomisest 1939 aastal, kuni rohkelt tunnustust võitnud brändinguga klientidele nagu Freixenet, Ford ja HSBC.

JWT klientide hulka kuuluvad tugevad nimed nagu Bayer, Johnson & Johnson, Kellogg's, Kraft, Microsoft, Nestlé, Nokia, Rolex, Cadbury, Diageo, DTC, Royal Caribbean, Schick, Shell, Unilever, Ford, HSBC, Kimberly-Clark, Vodafone ja paljud teised.

JWT kuulub WPP gruppi (NASDAQ: WPPGY). Eestis esindab JWT-d agentuur SAN-Korpus JWT.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles