25. jaanuaril nimetas Adweek aasta agentuuriks (2009 Global Agency of the Year) JWT, keda Eestis esindab SAN-Korpus JWT.
Adweek valis JWT aasta agentuuriks
«Võit on tunnistuseks sellele mida meie JWT´s juba teame - JWT on tugevam, parem, loovam ja konkurentsivõimelisem kui kunagi varem,» ütles JWT juht ja CEO Bob Jeffrey.
Kuigi 2009 oli kõigile raske, sai JWT palju tähelepanu võites juurde mitmeid suuri kliente - Microsoft, Walmart, Telmex, Sony, Rimmel (UK), Debenhams (UK) jpt.
2009. aastal võitis JWT ka Cannes Lions Rahvusvahelisel Reklaamifestivalil 26 auhinda, kaasaarvatud Grand Prix Jaapani Kit Kat kampaania eest.
JWT on maailma tuntuim turundus-kommunikatsioonibränd. Peakorteriga New Yorgis, on JWT tõeliselt globaalne, omades üle 200 osakonna rohkem kui 90 riigis, andes tööd ligi 10 000 spetsialistile.
JWT on alati kuulunud tippude hulka, alates maailma esimese TV-reklaami väljatoomisest 1939 aastal, kuni rohkelt tunnustust võitnud brändinguga klientidele nagu Freixenet, Ford ja HSBC.
JWT klientide hulka kuuluvad tugevad nimed nagu Bayer, Johnson & Johnson, Kellogg's, Kraft, Microsoft, Nestlé, Nokia, Rolex, Cadbury, Diageo, DTC, Royal Caribbean, Schick, Shell, Unilever, Ford, HSBC, Kimberly-Clark, Vodafone ja paljud teised.
JWT kuulub WPP gruppi (NASDAQ: WPPGY). Eestis esindab JWT-d agentuur SAN-Korpus JWT.