Reisifirma Top Tours tegevjuhi Khaled Ibrahimi sõnul ei lähtu nemad turunduseelarve koostamisel niivõrd selle numbrilisest suurusest, kui just efektiivsusest.
Top Tours loodab reisijate leidmisel pigem püsiklientidele
Milliseid reklaamikanaleid Top Tours kasutab oma reiside reklaamimiseks?
«TopTours'il on aastate jooksul kogunenud korralik püsikliendibaas ja eelkõige loodamegi nende inimeste edaspidisele reisimisele meiega,» tõi Ibrahim välja esmase kanali, kust kliente leida püütakse.
Reklaamikanalitest kasutab reisifirma veel ka internetti, raadiot, televisooni ja printmaterjale.
«Hiljuti avasime ka sotsiaalmeedia väljundina Facebook'is konto, millega kõik meie sõbrad ja reisijad on oodatud liituma. Samuti on meie kataloogid väljas Tallinna lennujaamas.»
Turunduseelarve koostamisel ei lähtu nemad Ibrahimi sõnul niivõrd selle numbrilisest suurusest kui just efektiivsusest ja resultaate toovatest meetoditest.
«Turunduseelarve on meil muutuv, sest meie reklaamiprojektid on sageli koostöös erinevate sihtkohtade partnerite ning turismiametitega näiteks Madeiral, Küprosel ja Iisraelis,» ütles Ibrahim ja lisas, et suuresti tänu eelmainitule ongi neil konkurentide ees hinnaeelis.