Scandic Rannahotelli juht Kadi Saluoksa sõnul on nemadki pidanud tänu keerulistele aegadele kärpima oma turunduseelarvet.
Hotelli juht: kohalikul turul ei tasu suurtesse kampaaniatesse panustada
Tänavune turunduseelarve on Saluoksa sõnul veidi väiksem kui oli 2008. aasta oma. «Tänu keerulistele aegadele hotelliturul oleme meiegi olnud sunnitud tegema teatud kärpeid oma eelarves ja sellest puutumata ei ole jäänud ka turunduseelarve,» lisas Saluoks.
2009. aasta oli Scandicu jaoks kõige raskem aasta ja praegu tehakse Saluoksa sõnul veidi paremat tulemust kui mullu.
Selleks, et rahvast hotelli meelitada, üritatakse Saluoksa sõnul end külastajatele väikest viisi meelde tuletada. «Kasutame selleks erinevaid kanaleid,» ütles Saluoks ja lisas, et mõni aeg tagasi jagati tasuta majutust Scandic Rannahotellis ka ühes raadiomängus.
«Kui rääkida Scandic Eestist (Palace ja Rannahotell - Toim.), siis viimasel aastal oleme suhteliselt vähe vahendeid reklaamiks kulutanud. Peamiselt kasutame internetivõimalusi, lisaks veidi reklaami trükimeedias ja nüüd seoses Rannahotelli taasavamisega ka raadioreklaam.»
Kogu Scandicu kett kasutab Saluoksa sõnul samuti palju internetivõimalusi, lisaks trükimeediat ja aeg-ajalt tehakse ka raadio- ja telereklaame.
«Kohe-kohe on ilmumas Scandic Rannahotelli reklaamid ka trükimeedias ning lisaks kasutame erinevaid kanaleid oma sooduspakkumiste edastamiseks.»
«Vastu suvehooaega on igal aastal telereklaamid ja näiteks eelmisel suveks oli seal peategelaseks Jamie Oliver koos lastemenüüga. Stockholmis filmiti tema osalusel vahva reklaamiklipp.»
Suurtesse kampaaniatesse Saluoksa sõnul aga kohalikul turul hetkel kindlasti panustada ei tasu.
Kuna kaks Eestis asuvat hotelli Palace ja Rannahotell on Scandic hotelliketi liikmed, tehakse Saluoksa sõnul nende suuremad turundus- ja reklaamikampaaniad ära Scandicu peakontori poolt.