Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kalevi uus turundusdirektor on Aili Kukumägi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Kalevi kommivabriku pakkeliin.
Kalevi kommivabriku pakkeliin. Foto: Mihkel Maripuu

Alates 5. aprillist on Kalev Chocolate Factory turundusdirektor Aili Kukumägi.

Varasemalt If grupi Balti äriüksuse turunduse, kommunikatsiooni ja kliendisuhte üksuse juhina töötanud Aili Kukumägi hinnangul kujuneb töö Eesti mainekaima brand'iga põnevaks.

«Oma suurimaks väljakutseks pean Kalevi kaubamärgi ja toodete senisest aktiivsemat viimist eksportturgudele, kus hakkame suures osas alles tegelema oma brand'i kuvandi ja toodete tutvustamisega. Ekspordi suurendamine on tähtis nii ettevõttele kui ka kogu Eesti majandusele,» ütles Aili Kukumägi.

Tema sõnul kuulub turundusdirektori igapäevaste tööülesannete hulka ka kaubamärgi eelistuse tõstmine ja müügi suurendamine koduturul, kus konkurents üha tiheneb ja klientide ootused ettevõtte suhtes on kõrged.

Varem on Aili Kukumägi töötanud Balti turundus- ja kommunikatsioonidirektorina If P&C Insurance ASis, aastatel 2002-2007 vastutanud Ifi turunduse eest Eestis ja 1998-2001 Äripäeva turunduse rubriigi ja Ettevõtete TOPi toimetuse eest.

Uuel turundusdirektoril on Tartu Ülikooli magistrikraad strateegilises juhtimises ja ta on lõpetanud ka Filmiinstituudi TV ja filmiäri erialal.

AS Kalev Chocolate Factory põhitegevuseks on šokolaadikondiitri- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning šokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük. Peamisteks välisturgudeks on Balti riigid, Skandinaaviamaad ning Venemaa.

Märksõnad

Tagasi üles