«Kasutan juba mitmendat aastat Mint netipulka ning kuna viibin pikemat aega välisriigis, siis helistasin 26. septembril Elisa klienditeenindusse, et ajutiselt leping peatada. Minult küsiti salasõna ja erinevaid andmeid, kuid lõpuks öeldi ikkagi, et lepingut saab peatada ainult teeninduses,» rääkis Kristina. «Kuidas mul peaks olema võimalik sinna minna, kui ma ei asu Eestis?» imestas ta.
Kristina saatis Elisale mitu e-kirja, kuid talle vastati alles 12. oktoobri hommikul, kui helistati klienditeenindusest ja Kristina sai kenasti telefoni teel lepingu peatada. «Tekib küsimus, miks ma ei saanud juba kaks nädalat tagasi lepingut peatada ning miks võtab probleemide lahendamine nii kaua aega? Ilmselgelt pean tasuma selle ajavahemiku eest kuutasu ainult seetõttu, et Elisa ei suvatsenud mu probleemiga varem tegeleda,» rääkis Kristina. Ta lisas, et pooleteise nädala pikkune vastuse ootamine on ebanormaalselt pikk aeg.
Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnul helistas klient Elisa klienditeenindusse sooviga leping lõpetada. «Klient andis teada, et kuna kavatseb välismaale sõita, siis ei soovi edaspidi enam mobiilse interneti teenust kasutada. Teenindaja palus kliendil tulla lepingu lõpetamiseks Elisa esindusse, sest antud hetkel viibis klient enda sõnutsi veel Eestis,» selgitas Raiski.
Ta kinnitas, et teenuse kasutamise saab iga Elisa klient peatada endale sobival ajahetkel Elisa iseteeninduses, kui ta just ei ole tähtajalise lepinguga endale mõne seadme võtnud.