Päevatoimetaja:
Sander Silm

SEB: turundusteo peavõit oli sama ootamatu nagu võit Eurovisioonil

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
SEB võidukas meeskond. Karl Multer (vasakul) ja Triin Sarapuu.
SEB võidukas meeskond. Karl Multer (vasakul) ja Triin Sarapuu. Foto: Best Marketing

Märtsi keskel jagati turunduskonverentsil Password 2010 auhindu parimatele siinsetele tegijatele ja Aasta Turundusteo

grand prix

võitis SEB oma spordisuunalise sponsorlusprogrammiga.

«Kindlasti ei olnud võit ettearvatav. Me olime küll rahul oma spordisuunalise sponsorlusprogrammiga, kuid ka teised kandidaadid olid väljas väga tugevate töödega, mis olid võidutööks igati sobivad,» kommenteeris võitu SEB turundus- ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Karl Multer ja lisas, et ka Eurovisiooni võit ei ole reeglina etteaimatav.

Multeri hinnangul tegi kogu peavõitja valimise põnevaks see, et finaalis olnud tööd olid oma iseloomult väga erinevad.

«Finaalis oli identiteedimuutusega seotud töid, kontseptsioonimuudatusi, lisaks rahvuspapud ja Killerkoti aktsioon,» sõnas Multer ja lisas, et tegemist oli mitmekülgselt põneva komplektiga.

Ilmselt oli Multeri sõnul siiski esimene võit kõige magusam, sest SEB-l õnnestus võita ka Turundustegu 2007 oma ärikliendi stardipaketiga.

«Eelmisel aastal saime tunnustust, kui kõige innovaatilisem turundustegu eraisikutele mõeldud SEB pakettidega. Loomulikult on meil ka seekord võidu üle väga hea meel, sest järjepidevus on tunnustus kogu organisatsioonile pikaajalise hea töö eest.»

Multeri kinnitusel on võidu puhul tegemist siiski oma valdkonna kõrgeima auhinnaga, sest turundusteo grand prix' võidab igal aastal vaid üks töö Eestis.

«Loomulikult on see ülisuur tunnustus. Meil on siiralt hea meel, et meie tööd peeti auhinna vääriliseks,» ütles Multer ja lisas, et see on kompliment kogu SEB turunduse ja kommunikatsiooni meeskonnale.

Tagasi üles