Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Noop: panime uue õlle teadlikult rohelisse pudelisse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
A.Le Coq'i õlu
A.Le Coq'i õlu Foto: Toomas Huik

A. Le Coq toob turule uuel filtreerimistehnoloogial põhineva õlle A. Le Coq Premium Extra, mis on tähelepanu köitmiseks spetsiaalselt pakendatud rohelisse pudelisse.

«Võtsime teadlikult kasutusele rohelise pudeli, sest see on maailmas juhtivate õlle-

brand'

ide värv,» tutvustas A. Le Coq-i juht Tarmo Noop uut toodet, mis on villitud 0,5- liitrisesse pudelisse.

Uude õlletehnoloogiasse ning tootearendusse investeeriti 7,8 miljonit krooni ja Noobi sõnul plaanitakse toodet aasta lõpuks müüa 3,1 miljonit liitrit.

«Usume jätkuvalt, et pidev innovatsioon ning investeeringud õlleturu arendamisesse tasuvad end ära ning on pikemas perspektiivis kasutoovad nii meile kui tarbijatele,» ütles Noop ning lisas, et uue õllega panustatakse kvaliteetõllede turule, arendades seeläbi ka Eesti õlleturgu.

«Hetkel on A. Le Coq pudeli ja purgi segmendis selge turuliider ning uue Premium Extraga soovime kindlasti oma positsiooni kinnitada,» lausus Noop ettevõtte tulevikuplaanide kohta.

«Uue õllega soovime saavutada Eesti superpremium õllede turul kokku 50-protsendilise turuosa,» lisas Noop.

«Kindlasti ei kao turult ka Eesti õllede esi-brand A. Le Coq Premium, nüüd on lihtsalt kõigil õllesõpradel võimalus proovida täiendatud õlu ning valida, kumma õlle juurde püsima jääda,» kinnitas Noop.

Uuendusi on sel aastal ettevõttel veelgi plaanis. Mis need täpsemalt on ja milliste toodetega turule tulla soovitakse, seda Noop veel avalikustada ei soovinud.

A. Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle olulisemateks tootemarkideks A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.

Tagasi üles