Seema: telereklaami eeliseks on võimalus sõnumit värvikamalt esitada

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 3D reklaam.
Tele2 3D reklaam. Foto: Tele2

Tele2 turundusjuht Kristjan Seema sõnul lähtuvad nemad reklaamikanali valikul eelkõige sihtrühmast, kelleni oma sõnumiga jõuda soovitakse.

«Kuna enamiku meie pakkumiste sihtrühm on võrdlemisi lai, siis on mõistlik kasutada kanaleid, millega kiiresti ja efektiivselt jõuab võimalikult laia sihtrühmani - täna on nendeks eelkõige tele ja raadio,» tõdes Seema.


Üheks telereklaami eeliseks on tema sõnul võimalus oma sõnumit emotsionaalsemalt ja värvikamalt esitada, murda sellega läbi inimeste reklaami immuunsusbarjäärist.
«Kuna Tele2-l on teles väga hea formaat, uuringute kohaselt meie reklaame lausa oodatakse, siis kasutame televisooni ühe peamise reklaamikanalina.»


Enamasti valibki Tele2 Seema sõnul telereklaamile toetavaks reklaamikanaliks kas välimeedia või interneti. «Mida kitsamaks läheb sõnumi sihtrühm, seda enam kasutame lisaks veel trükireklaami, kino ning otseposti.»

Kuna viimaste aastate trendid räägivad trükimeedia osakaalu vähenemistst ning interneti ja telemeedia osakaalu tõusust, nii on ka Tele2 meediakanalite valikus vähenenud trükimeedia osakaal ning tõusnud tele ja interneti mahud.


«Lisaks tekkis möödunud aastal turundajate tööriistakasti sotsiaalmeedia ning täna tehakse väga erinevaid katsetusi, kuidas seda kanalit paremini ettevõtte kommunikatsioonis kasutada.»


Eks see aasta saabki Seema hinnangul olema tõehetk, kas sinna tehtud panused ka käegakatsutavaid tulemusi toovad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles