/nginx/o/2010/02/01/304740t1hce98.jpg)
27. märtsil kell 20.30-21.30 osalevad miljonid inimesed ja tuhanded ettevõtted üle maailma «Tund universumi heaks» kampaanias, kustutades tuled, Swedbank palub seda teha ka panga klientidel.
27. märtsil kell 20.30-21.30 osalevad miljonid inimesed ja tuhanded ettevõtted üle maailma «Tund universumi heaks» kampaanias, kustutades tuled, Swedbank palub seda teha ka panga klientidel.
Swedbank teatas, et liitub ettevõtmisega nii Baltikumis kui ka Rootsis, kustutades kella 20.30-21.30 Eesti aja järgi peakontorites nii palju tulesid kui võimalik.
Et saavutada võimalikult suurt mõju, soovitab Swedbank sarnaselt eelmisele aastale tuled kustutada ka oma ligi 9,9 miljonil kliendil ja 21 000 töötajal.
Liikumise «Earth Hour» algatajaks on Maailma Looduse Fond, millega Swedbank on juba aastaid koostööd teinud.