Tänavusel Kuldmuna galal 15 muna noppinud reklaamiagentuuri Tank juhi Joel Volkovi sõnul on viimase aja suurim muutus reklaamiturul see, et töö eest tuleb võidelda.
Volkov: mõnest žürii valikust ma aru ei saa
«Loomulikult teeb head meelt Grand Prix. Aga kindlasti oleme uhked ka tunnustuse eest, mis anti Rocki brändi hoidmise eest Raudse erimuna näol,» tõi Volkov välja mõned auhinnad, mida tänavusel kuldmunal nopiti.
Kuldmunal tunnustusevääriliseks saanud konkurentide töid hindab reklaamiagentuuri juht samuti erinevalt. «Mõnda kiidan ja mõnest žüriide valikust ma kahjuks aru ei saa. Aga kas ma peangi?»
Tagasi vaadates möödunud aastasse on Volkov ise aga enim rahul Eesti turunduskontseptsiooni loomisega.
«See on niivõrd laiapinnaline ja võimalusterohke terviksüsteem, et teist sellist maailmas naljalt ei leia. Kahjuks Kuldmuna või turundusteo kontekstis on selline töö paraku käsiteldamatu, kuna selliseid asju siinmaal ei tehta ja neid ei osata ka hinnata. Aga sellest pole midagi,» ültes Volkov.
Teisi kohalikke agentuure peab Volkov siiski pigem sõpradeks kui konkurentideks. «Pigem näen konkurentidena Rootsi ja Poola agentuure, kes päris palju meie tänast leiba ära söövad ja meie meediat reostavad.»
Reklaamimaastikul on tema sõnul viimastel aastatel palju muutunud, millest kõige olulisem on see, et töö eest tuleb võidelda.
«Kohati on see hea, aga kohati üsna väsitav - eriti siis kui teemaks on madalama hinna pakkumine. Ma käsitlen seda kui kooli ja loodan, et ühel hetkel läheb see võistlusmoment jälle raamidesse tagasi ning tellijad muutuvad professionaalsemateks.»
Vastasel juhul Volkovi hinnangul Eesti reklaamiturg kaua vastu ei pea. «See on liiga õhuke, et ennast kolmandat aastat järjest mõnitada lasta.»