Eesti tuntuima kvaliteetviina Viru Valge pudeli disain tunnistati tänavusel Kuldmuna konkursil parimaks pakendiks.
Aasta parim pakend aitab Viru Valget välisturgudel
AS Liviko tellimusel disainis reklaamiagentuur Vatson Wunderman Viru Valgele esimest korda originaalse reljeefse pudeli ja uuendas etiketti.
Uus disain ja sisu on tänaseks juba jõuliselt hoogu lisanud Viru Valge kui Eesti rahvusliku margitoote ekspordile.
«Uus Viru Valge aitas meil saavutada läbimurde USA turule, kuhu Liviko eelmisel
nädalal esimese konteineri Viru Valget eksportis. Soomes näiteks on langenud kõigi viinade läbimüügid, vaid uuenenud Viru Valge müük on 15 protsenti tõusnud,» kommenteeris AS Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi.
Viru Valge pudel tunnistati parimaks pakendiks ka ADCE (Art Directors Club Estonia) disainikonkursil.
AS Liviko tellimusel reklaamiagentuuris Vatson Wunderman valminud Viru Valge Jubilee
printreklaam pälvis disaini eest Hõbemuna ja reklaamiagentuuris Idea valmistatud Liviko 2010. aasta kalendrit tunnustati illustratsioonide eest disaini kategooria Pronksmunaga.
AS Liviko on 1898. aastal asutatud kvaliteetalkoholi tootja. AS Liviko on nii Eestis, Lätis kui ka Leedus välja arendanud alkoholi distributsiooni- ja hulgimüügivõrgu, mille kaudu turustatakse omatoodangu kõrval maaletoodavaid brände ka teistelt maailma kvaliteetalkoholi tootjatelt.
AS Liviko kuulub Balti riikide kolme suurema alkoholifirma hulka, pöörates tootmise kõrval sama suurt tähelepanu ka alkohoolsete jookide impordile.
AS Liviko annab Eestis tööd 201 inimesele, Lätis 97 ja Leedus 76 inimesele.