Eelmisel nädalalõpul jagas Eesti Reklaamiagentuuride Liit parimatele kampaaniatele ja üritustele kuld-, hõbe- ja pronksmune erinevates kategooriates.
EMT kampaaniad noppisid ühe kuld- ja kolm hõbemuna
«Iga kampaania edukuse peamiseks mõõtmeks on loomulikult selle vastuvõtmine turul, kuid oleme väga õnnelikud, et masu ajal klientide poolt hästi vastu võetud pakkumised ja lahendused teenisid ka oma valdkonna professionaalse tunnustuse,» ütles EMT turundusdirektor Piret Mürk-Dubout.
«Kui EMT üheks oluliseks märksõnaks on innovatsioon, tahame uudset lähenemist rakendada loomulikult ka turunduse töös ning mul on hea meel, et see on ka korda läinud.»
Parima promoürituse kuldmuna vääris «Minu EMT» lansseerimine (agentuur Broadline).
Eesti Üritusturundusagentuuride Liidu juhatuse liikme Hardi Kinnase sõnul saavutasid parima tulemuse just need tööd, kus üritusturundusagentuur oli projekti kaasatud strateegilise partnerina.
«Minu EMT jõuline emotsionaalsus ja sisuline täpsus toetub eelkõige EMT turundustiimi väga intensiivsele osalemisele protsessis. Omapärane ja sotsiaalne lansseerimissündmus muutis Minu EMT kiiresti isiklikuks ja lähedaseks, see oli lõbus, lihtne ning suunatud igaühele.»
Minu EMT lansseerimine (agentuur Division) saavutas hõbemuna ka suurte kampaaniate arvestuses.
«Minu EMT peamine saavutus on sisuliselt hoopis suuremgi kui ainult suurepärane kampaania,» hindas Mürk-Dubout.
«See oli kogu organisatsiooni hõlmav ja turgu muutev töö, millele agentuur ka suurepärase kampaania lõi.»
Digitaalse reklaami kategoorias saavutas kampaanialeht «Toeta head Eesti algatust!» (agentuur Velvet DP OÜ) hõbemuna.
Tegu oli aastalõpu heategevuskampaaniaga, kus EMT kutsus üles toetama projekte, mis said tuule tiibadesse kevadistel «Minu Eesti» mõttetalgutel.
Reklaami- ja üritusvaldkonna professionaalide tähelepanu pälvis ka kõnekaardi Simpel tegevus: üritusturunduse promolahenduse hõbemuna sai agentuur Elamusstuudio Simpel X ürituse eest Summer Session.