Kuldmuna noortekonkursi väikese pesamuna võitis töö «Wonderland» ja suure pesamuna tiitliga pärjati «Masterplan».
Pesamuna võidutöid võib tulevikus Euroopa reklaamtahvlitel näha
«Kuna ülesandepüstitus oli suunatud Estonian Airi tutvustamisele välisturgudel, teisisõnu turistile, kes tuleb Eestisse väljastpoolt, siis konkursilt laekunud reklaamide potentsiaalne kasutusala ongi just meie välissihtkohad Euroopas,» ütles Estonian Airi Eesti turu turundusjuht Katrin Talvak.
Talvak on ka kõiki võistlustöid näinud ning üldmulje on tema sõnul positiivne.
«Kõik osavõtjad on vaeva näinud ja teemasse süvenenud. Samuti on tore, et paljud osalejad on teinud ära põhjaliku kodutöö ja süüvinud Estonian Airi, meie tegevustesse, strateegiasse ja sihtkohavalikusse.»
Tööde taseme vahe oli Talvaku hinnangul päris erinev, kuid üldmulje jäi igati positiivne.
Noortekonkursist olid osa võtma kutsutud kõik kuni 28-aastased tudengid või reklaamiagentuuride töötajad.
Võistluse kaks parimat meeskonda saadab ERAL koos ajalehega Postimees ja Estonian Airiga suvel osalema Cannes'i Rahvusvahelisele reklaamfilmide festivalile.