Enim mune viis koju aasta agentuuri tiitli võitja

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristiine Keskuse kingakollektsiooni trükireklaam «Kingamaffia»
Kristiine Keskuse kingakollektsiooni trükireklaam «Kingamaffia» Foto: Taevas Ogilvy

Tänavusel Kuldmuna galal jagati laiali 119 muna. Võidutööd valiti välja ligi 700 töö hulgast.

Reedel Nokia kontserdimajas toimunud Kuldmuna auhinnagalal jagati tänavu laiali rekordarv mune.


Kokku 16 kuld-, hõbe- ja pronksmunaga tunnustati aasta agentuuri tiitli saanud Taevas Ogilvyt.


Sealhulgas sai Taevas Disaini kategoorias reklaamfoto kuldmuna töö eest «Kingamaffia» (Klient Kristiine Keskus). «Kingamaffia» eest sai Taevas kuldmuna ka trükireklaami teenuste kategoorias.


Telereklaami toiduainete kategoorias läks agentuurile kuldmuna A le Coq'ile tehtud Gin Mai Tai seeria eest.


Trükireklaami varia kategoorias noppis Taevas samuti kuldmuna Amserv Grupile tehtud töö eest «Lõvi».

Vaata kõiki munavõitjaid ERALi kodulehelt.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles