Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kuldmunal jagati auhindu ka parimatele üritusturundajatele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
MinuEMT lansseerimise kampaania.
MinuEMT lansseerimise kampaania. Foto: EMT

Aasta Üritusturunduse Agentuuriks valiti Broadline.

Parima sisekommunikatsiooniürituse kuldmuna anti tandemine Kinget Management/Kuusk töö «Tieto Talent 2009» eest. Kliendiks oli Tieto Corporation.
Hõbemuna läks Royal Service'le «SEB Battle of Choirs»'i eest. Kliendiks oli SEB.

Kategooria pronksmuna pälvis Event Masters Mepha Baltic Meeting - «Conquering the Baltic's highest peak» eest. Kliendiks oli Mepha Eesti.

Parima kliendiürituse kuldmuna sai Broadline ja MTÜ Leigo Kontserdid Vabaduse väljaku avatseremoonia eest. Kliendiks oli Tallinna kultuuriväärtuste amet.
Selles kategoorias sai hõbemuna Pulp töö eest «Windows 7 lansseerimine». Kliendiks oli Microsoft Eesti. Sama töö pärjati ka kategooria «Parim kujunduslahendus üritusel» pronksmunaga.

Parima kliendiürituse pronksmuna läks Elamusstuudiole «Nordea - from big to small» töö eest. Kliendiks oli Nordea Pank.
Parima promolahenduse kuldmuna läks Broadline'ile Minu EMT lansseerimise eest. Kliendiks oli EMT.
Broadline sai samas kategoorias ka pronksmuna töö eest «Lipton pan-Baltic». Klient oli Unilever Eesti.

Parima promolahenduse hõbemuna läks Elamusstuudiole töö eest «Simpel X - coolest brand for youth». Kliendiks oli EMT.
Kategoorias «Parim kujunduslahendus üritusel» kuldmuna läks Royal Service'le «SEB Opera» eest (klient SEB) ja hõbemuna sai Space Productions töö eest «Webmedia 10th Gala Dinner» (klient Webmedia).

Tagasi üles