Tele2 turundusjuht Kristjan Seema sõnul on viimase aasta trendiks turunduses kahtlemata paljuräägitud sotsiaalse meedia ülikiire kasv.
Seema: töötajad ja inimesed tuleb tegevusse kaasata
«Trendiks ja väljakutseks on töötajate ja klientide kaasamine turundustegevusse,» iseloomustas Seema turundussuundi.
Turundus teatavasti algab kliendi soovist ning lõpeb, kui see soov saab rahuldatud. Piltikult võibki tema sõnul öelda, et kliendi soov läbib ettevõttes pika teekonna ning turundajate ülesanne on hoida seda kliendi soovi algsel kujul, võtta teekonnal igast üksusest kaasa parimad ideed ja lahendused ning võimalikult väikse ajakuluga jõuda tagasi kliendi juurde ning teda positiivselt üllatada.
«Kahtlemata on viimase aasta trendiks olnud ka sotsiaalse meedia ülikiire kasv ning turundajate katsetused seda enda kasuks tööle panna.»
Viimane aasta on Seema sõnul töös pakkunud palju erinevaid väljakutseid. «Eks sarnaselt paljude teiste valdkondadega on ka telekomisektoris tulnud oodatud tulemuse saavutamiseks palju enam pingutada.»
Ühelt poolt on tema sõnul tulnud tegeleda järjepidevalt tegevuse efektiivsemaks muutmisega. «Teiselt poolt oleme suutnud viimase kahe-kolme aasta jooksul tehtud suuremahuliste investeeringutega täita mõned aastad tagasi seatud eesmärgi, võrdsustada levikvaliteedi konkurentidega.»
Need pingutused on andnud ka väga selgeid tulemusi. Oleme võitnud enam kui 22 000 klienti numbriliikuvusest ning klientide ületulek sel aastal on veelgi enam hoogustunud.»
Eelmisel aastal tunnustust pälvinud Tele2 reklaamikontseptsiooni värske ja põnevana hoidmine on nõudnud Seema sõnul ka oma aja.
«Monitoorime regulaarselt oma reklaamide märgatavust, meeldivust ning arusaadavust ning saame väita, et hoolimata Tele2 väiksematest meediakulutustest on meie reklaamid konkurentsitult enam märgatavamad ning ka meeldivamad.»
Samuti liigub Tele2 tootemargi kuvand tema kinnitusel soovitud suunas - sõbralikkus, nooruslikkus, energilisus, ausus ja avatus on need märksõnad, millega inimesed Tele2 brand'i iseloomustavad.
Teeme täna tööd selle nimel, et kõikjal, kus klient Tele2 kaubamärgiga kokku puutub, olgu selleks meie esindus, infotelefon või koduleht, tunneks ta ära needsamad väärtused.»