Rimi kandideerib «Hakkame käima» kampaaniaga aasta meediateo
tiitlile.
Rimi kandideerib «Hakkame käima» kampaaniaga aasta meediateo
tiitlile.
«Antud kahe kampaania puhul (Rimi kandideerib ka Säästumarketite uuenduskuuriga aasta turundusteo
tiitlile - toim) olen seisukohal, et olemasolevate ressursside ja hetkel olemas olnud teadmiste baasil suutsime välja töötada ja ellu viia parimad võimalikud lahendused,» ütles Rimi Eesti AS turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja ja lisas, et kindlasti saab alati ajas tagasi vaadates üht-teist ka paremini teha.
«Hakkame käima» kampaania (aasta meediateo finalist - toim) oli Rimi jaoks eelmisel aastal väga eriline just meedialahenduste poole pealt.
Kampaania eesmärgiks oli Mägioja sõnul edendada tervislikke eluviise, suunata inimesi jälgima oma igapäevast liikumist ja juhtida tähelepanu Rimi kauplustes müüdavatele tervislikele toiduainetele.
«Kampaania elluviimiseks kaasasime hästi palju erinevaid partnereid. Et sihtgrupiks oli kontoris tööl käiv inimene, siis näiteks leppisime kokku erinevate suuremate kontorihoonetega trepikodadesse ja liftidesse reklaamide paigaldused, kus kutsusime inimesi üles rohkem jala kõndima,» lausus Mägioja.
Hea koostöö oli ka kaubanduskeskustega, kus märgistati kauplustest kaugemale jäävaid n-ö tervislikke parkimisalasid. Projekti olid kaasatud ka Tervise Arengu Instituut, mitmed spordiklubid ja toidukaupade tootjad.
«Tagantjärele vaadates on mul väga hea meel, et suutsime niivõrd paljusid osalisi haarata meiega koos ühiselt tegutsema sõnumi edasi andmiseks.»
Mägioja kinnitusel oli hea planeeringu aluseks kindlasti ka see, et kohe algusest peale olid planeerimisse kaasatud nii loovlahendusi ja mehhaanikat välja töötada aitavad agentuurid kui ka meediagentuur.
«Lahendused sündisid ühistel koosolekutel, kus üheskoos arutati, kuidas sõnumit kõige paremini edasi viia. «Hakkame käima» kampaania meedialahendused said erilised julgusest teha asju teistmoodi ja julgusest traditsioonilise meedia kasutamisest kampaania elluviimisel loobuda.»
Kui veebibännerid välja arvata, võibki Mägioja sõnul kõiki kasutatud meedialahendusi nimetada pigem alternatiivseteks: kleebised spordiklubide põrandatel ja peeglitel, flaierite jagamised kesklinnas, rakendused suhtlusportaalis Facebook jne.