Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Suuremad teleritootjad investeerivad «3D-suvesse» miljoneid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
3D teler.
3D teler. Foto: Philips

Samsung, Panasonic, LG Electronics ja Sony panustavad 3D-telerite lansseerimiskampaaniatesse miljoneid naelsterlinguid.

Kõik suuremad telerite tootjad on enne jalgpalli MMi alustamas võidujooksu turu liidripositsioonile, sest see on esimene telesündmus, mida on võimalik jälgida ka 3D- formaadis, kirjutab

Marketing Magazine

.

Samsung panustab Suurbritannias LED 3D teleri turuletuleku kampaaniasse seitse miljonit naelsterlingit. «TV uus definitsioon» hüüdlauset kasutav kampaania saab avapaugu 29. aprillil.

Panasonic paneb viis miljonit naelsterlingut äritehingusse, kus koostöös Pearl&Deani ja Digital Cinema Mediaga sponsoreeritakse 3D-filmide linastusi.
Kampaaniaga, mille üheks osaks on ka «pane prillid ette» sõnum, tullakse välja 2. aprillil. Tänavu peaks linastuma umbes 30 3D-filmi.

LG paiskab oma esimese 3D-teleri turule aprillis ja seda toetab kolmekuuline multimiljoniline kampaania.

Juunis paiskab Sony oma esimesed 3D-telerid müüki Jaapanis. Lisaks sellele toob firma Lõuna-Aafrikas peetavalt jalgpalli MMilt vaatajateni 25 erineva mängu 3D-formaadis ülekannet.

Tagasi üles