Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Puhkusereisidest on saanud saiaga samaväärne kaup

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Leib. Pilt on illustratiivne.
Leib. Pilt on illustratiivne. Foto: SCANPIX

Turismifirmad ja poeketid on puhkusepakettide müügiga tabanud naelapea pihta, sest kampaania raames ostab poodleja lisaks leivale ja piimale hea meelega ka soodsa paketi kodumaisesse spaasse või lõunamaa kuurortisse.

Osa suuri kauplusekette on lisaks igapäevastele tarbekaupadele laiendanud oma senist tootesortimenti sise- ja välisreiside arvelt, mistõttu võib jääda mulje, et puhkusepakettidest on saanud tavakaup, mille soetamine on võrdväärne leiva või piima ostuga.

«Esimesed reisid müüs Selver 2008. aasta suvel Laadakampaania raames. Eesmärgiks oli pakkuda klientidele midagi meelepärast lisaks igapäevastele toidu- ja tööstuskaupadele,» ütles A-Selver AS juhatuse liige Andres Heinver.

Julgust reisipakkumistega suuremas mahus tegeleda andis neile just klientide väga positiivne tagasiside ja suur ostuhuvi.
Viimase kampaania ajal müüs Selver nii soojamaareise kui ka puhkusepakette kohalikesse spaadesse.

«Oleme pakkunud väga erinevaid pakette, alates laevapiletitest kuni kaugreisideni. Siiani on kõige populaarsemad olnud klassikalised reisipaketid - SPA puhkus Eestis ning nädal Costa del Solis.»

Viimase kampaania puhul olid Selveri partneriteks Novatours, Wris ja Horizon Travel.

«Tänu sellele, et saame pakkuda toeks suure reklaamikampaania ja 34 ostukohta üle Eesti, saame pakkuda ka väga konkurentsivõimelist hinda,» lisas Heinver.

Kõikides pakkumistest teavitatakse kliente Heinveri sõnul otsepostituslehes ja Selveri kodulehel.
Reisimüügi edu aluseks on kliendile lihtsalt kättesaadav info ning mugav ostukoht. Soovitud reisi eest on võimalik tasuda igas Selveris ja reisiostjale väljastatakse kupong, mille alusel saab reisibüroos vormistada broneeringu telefoni või meili teel.

Hea hinna ja kvaliteedi suhtega kaup läheb alati. Sedasi on ka reisid koostatud, et need peaksid inimestele huvi pakkuma.

Seniste kampaaniate kohta ütles Heinver, et nendega on «märki tabatud».
Kas aga reisimüügist saab igapäevane tegevus, mitte ainult kampaaniakaup, Heinver veel öelda ei osanud. «Hetkel ei oska meie tulevikuplaane rohkem seletada, sest jälgime hoolega turul toimuvat.»

Tagasi üles