Integreeritud meediakampaania võitjal jagub tunnustust ka teistele

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kampaania «Hakkame Käima!»
Rimi kampaania «Hakkame Käima!» Foto: Rimi Eesti

Aasta Meediategu 2009 integreeritud meediakampaaniate kategooria võidutöö teinud meediaagentuuri Mediapool Vizeum projektijuht Evelin Pulleritsu sõnul oli lootus suur, et Rimi Eesti kampaania «Hakkame käima!» parimaks valitakse.

«Kampaaniate kategoorias oli võistlemas tervelt kümme tööd, mitmed neist väga sisukad ja tunnustust väärivad. Samas eks kõik esitavad konkursile oma parimad palad, nii et lootus kindlasti oli, et «Hakkame käima!» ka teistele silma jääb,» ütles Pullerits.

Võidu puhul oli Pulleritsu sõnul parim just see, et kolleegid-konkurendid kampaaniat pea üksmeelselt tunnustuse vääriliseks pidasid.
See kinnitas Pulleritsule veel kord, et tasub alati uusi vaatenurki otsida ja mitte mugavaks muutuda.

«Nii head lahendust ei oleks kindlasti saanud sündida ilma avatud ja katsetamisalti kliendita, nii et oleme väga tänulikud ka Evelin Mägiojale Rimist lahedate briifide ja tiheda koostöö eest.»

Kuna kampaania sõnum oli väga positiivne, tegi kogu meeskond seda suure rõõmuga. Kindlasti saab siiski Pulleritsu hinnangul alati paremini. «Mitmed head ideed jäid veel peamiselt ajapuudusel teostamata, aga üldiselt väga tore kogemus meie jaoks.»

Üldine tase oli Pulleritsu kinnitusel kõrge ja tähelepanu väärivaid töid oli kindlasti rohkem kui kategooria võitudega tunnustatuid.

«Minu isiklikud lemmikud lisaks kategooriate võitjatele on kindlasti huvitavamate lahendustega sotsiaalkampaaniad, näiteks «Killerkott», mis Turundustegude hulgas ära märgitud sai ja maanteeameti «Peatus.ee» kampaania.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles