Rahvusvaheline žürii selgitab välja 2009. aasta parima ürituse neljas kategoorias: parim sisekommunikatsiooni üritus, parim kliendiüritus, parim promotsioonilahendus ja parim kujunduslahendus üritusel. Lisaks selgitatakse välja ka parim agentuur.
Kuldmunale kandideerib 45 erinevat üritusturunduslahendust
Üritusturundusagentuuride Liidul on hea meel tõdeda, et sarnaselt eelmise aastaga, mil auhindu jagati esimest korda, on ka sel aastal võistlustules palju eriilmelisi üritusturunduskampaaniaid.
Liidu juhatuse esimehe Hardi Kinnase sõnul näitab see klientide jätkuvat usaldust üritusturunduse kui ühe olulise turundusmeetme suhtes ja tõestab, et agentuurid on teinud väärt tööd, mida ei kardeta konkursile esitada.
«Meie rahvusvahelisel žüriil ei saa valiku langetamine kerge olema, sest võrdväärseid projekte on küllaga,» lausus Kinnas.
Ühtekokku esitati etteantud kategooriates 45 üritusturundusalast võistlustööd, mida agentuurid ja ettevõtted olid 2009. aastal teostanud.
15 erineva esitaja hulgas on peaasjalikult üritusturundusagentuurid, kuid kandidaatide hulgast võib leida ka näiteks sellised ettevõtted nagu Pricewaterhouse Coopers ja Tele2 Eesti.
Konkursile esitatud tööd jaotuvad erinevate kategooriate vahel võrdlemisi ühtlaselt, nii on kümme tööd esitatud parima sisekommunikatsiooniürituse Kuldmunale, 11 tööd võistlevad nii parima klienditeeninduse kui kujunduslahenduse kategoorias. Enim, 13 nimetust, leiab kandideerimas parima promolahenduse tiitlile.
Parimate üritusturundusagentuuride väljaselgitamine on usaldatud rahvusvahelise žürii hoolde, kuhu kuuluvad Tiina Hiob (Eesti, Tallinna Ülikool), Kari Tamminen (Soome,i2 marketing), Thomas Tallis (Norra, QZ Promotions), Anders Olsson (Rootsi, United Media Group), Bram Nauta (Holland, POPAI), Erin Reindl (Austria, JWT CEE Austria), Tomek
Boguszewski (Poola, Red Bull), Helen Tarmas (Eesti, Venus Club), Merlin Müür (Eesti,
Tallinna Ülikool), Janis Vanags (Läti, Air Baltic Corporation).
Rahvusvaheline žürii alustas oma tööd 9. märtsil ning peaks lõplike tulemusteni jõudma 15. märtsiks. Võitjad kuulutatakse välja Kuldmuna pidulikul galaõhtul, 19. märtsil.
Üritusturundusauhindu jagatakse ÜTALi eestvedamisel teist aastat. 2009. aastal valiti parimad 48 töö hulgast.
Tööde hindamise aluseks on eelkõige soovitud eesmärkide täitmine ja ürituse tulemuslikkus. Samuti hinnatakse ürituse originaalsust, kõrget loomingulist ja teostuslikku taset.
Kuldmunasid jagatakse Eesti Reklaamiagentuuride Liidu poolt 12. korda.
Lisaks reklaami -ja disainikategoorias jagatavatele auhindadele tunnustatakse sel aastal ka parimaid digitaalse reklaami tegijaid.