![Evelin Pullerits](http://f7.pmo.ee/ngws7nnHn3qlZpxOt_X7w5JNVAk=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2010/03/10/329486t1h9511.jpg)
Aasta Meediategu 2009 žüriiliikme ja meediaagentuur Mediapool Vizeum projektijuht Evelin Pulleritsu sõnul oli tunnustust väärivaid tõid rohkem kui kategooriate võitjaid.
Aasta Meediategu 2009 žüriiliikme ja meediaagentuur Mediapool Vizeum projektijuht Evelin Pulleritsu sõnul oli tunnustust väärivaid tõid rohkem kui kategooriate võitjaid.
«Meediategude kandidaatide põhjal võib küll öelda, et masu on mõjunud loovust ja ideid soodustavalt,» ütles Pullerits.
Uudse lähenemisega silma paistnud ja tunnustust väärivaid töid oli tema hinnangul kindlasti rohkem kui kategooriate võitjad.
«Isiklikult oli hea meel näha, et väga häid digitaalse kategooria töid tuli peaaegu kõikidelt agentuuridelt,» sõnas Pullerits ja lisas, et uut kvaliteeti loob nii tehnoloogia kui nutikas meediastrateegia.
«Võidutööde puhul hindasimegi eelkõige värsket lähenemist meediastrateegias, meediaagentuuri panuse olulisust ja loomulikult ka kampaania tulemuslikkust.»
Konkursile Meediategu 2009 esitati kaheksa agentuuri poolt 26 tööd. Auhinnad otsustas žürii anda välja kolmes kategoorias.