Konkursile Meediategu 2009 esitas kaheksa agentuuri 26 tööd. Auhinnad otsustas žürii anda välja kolmes kategoorias.
Aasta Meediategu 2009 kolm võidutööd valitud
Integreeritud meediakampaaniate kategooria võidutööks valiti Rimi Eesti kampaania «Hakkame käima!».
Meediaagentuur: Mediapool Vizeum
Reklaamiagentuur: Age McCann
Veeb: Altermedia
Veebibännerid: Rimi / Mediapool Vizeum /Altermedia
PR: Euro RSCG
Trüki- ja välimeedia kategooria võidutööks valiti Sony Ericssoni «Naeratusejaht».
Meediagentuurid Drum&Louder ja Media House koostöös Prisma Meedia ja iKonMeediaga
Digitaalse kategooria võidutööks valiti Swedbanki püsipinnad ja vahelehed
Meediaagentuur: Trendmark Mediacom
18. märtsil kell 12.00 - 13.00 saab turunduskonverentsil Password 2010 kuulata Aasta Meediategu võidutööde esitlusi.
Aasta Meediategu on Eesti ainus meediaagentuuride konkurss ja see toimub juba kolmandat korda.
Konkursi peaauhind grand prix kuulutatakse välja reedel, 19. märtsil toimuval Passwordi auhinnatseremoonial.
Žüriisse kuulusid konkursil osalevate meediaagentuuride esindajad Meelis Järvela (Inspired Communications), Maikki Mõtlep (MediaBroker), Katrin Rohtla (Drum&Louder), Evelin Pullerits (Mediapool Vizeum), Kaarel Oja (Media Contacts), Triin Klaas (Via Media/ Mindshare), Olga Peresild (Trendmark / Mediacom) ja Hanno Kindel (Media House).
Aasta Meediategu konkurss sai alguse üle-eelmisel aastal ja selle eesmärk on väärtustada meediaagentuuride panust turunduskommunikatsiooni planeerimisel ja selgitada välja parimad meediaagentuuride tööd.
Aasta Meediategu 2008, kuhu seitse meediaagentuuri esitas 24 tööd, grand prix võitis žürii hinnangul Mediapool Vizeum Rimi Tudish-Piip kampaania eest.
Tudish-Piip oli ühtlasi ka Aasta Meediategu 2008 integreeritud meediakampaaniate kategooria võitja.
Aasta Meediategu 2008 sotsiaalvaldkonna grand prix' võitis Media House «Teeme ära 2008» kampaania eest.