Rahvusvahelisest uuringust selgus, et globaalne finantskriis on muutnud üle 40 protsendi töötajaist tööandja suhtes lojaalsemaks.
Kriis on muutnud töötajad lojaalsemaks
Euroopas, Põhja-Ameerikas ning Aasias tehtud uuringu tulemused näitasid sedagi, et hoolimata kasumilangustest ning koondamistest on positiivse juhtimise, tugeva moraali ja aktiivse kommunikatsiooniga ettevõtted suutnud oma tööjõudu paremini kaasata, kirjutab
.
Uuringus osalejad tõid välja peamise põhjusena, mis neid tööd veel suurema innuga tegema ajendaks, kõrgema palga ning rohkemate hüvede ees huvitavama või väljakutseid esitavama töö.
«Paljud ettevõtted on läbi elanud äärmiselt rasked ajad, ent mõned on suutnud väljakutsega positiivselt toime tulla ning on suutnud töötajate seas kujundada uuel tasemel usalduse,» märkis uuringut läbi viinud ettevõtte Kelly Services tegevjuht George Corona.
Iga-aastase ülemaailmse tööjõu uuringus küsitleti oktoobrist jaanuarini umbes 134 000 inimest 29 riigist.
43 protsenti töötajaist vastas, et nad tunnevad ennast oma praegusele tööandjale täielikult pühendununa ning 26 protsenti leidis, et nad on mõningal määral pühendunud.
27 protsenti leidis, et majandussurutis on neid tööandja suhtes pannud tundma lojaalsemana, 10 protsenti leidis, et nad on tänu sellele pigem vähemlojaalsed ning 63 protsenti leidis, et kriis pole midagi muutnud.
Kõige ustavamad töötajad on Põhja-Ameerikas, kus 52 protsenti vastanuist leidis, et nad on täielikult pühendunud. Euroopas oli sama näitaja vaid 36 protsenti.
«Tööandjate seas on jätkuvalt suurimaks väljakutseks töötajate meelitamine ning nende tulemuslikult tegevuses hoidmine,» ütles Corona.