Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Eesti firma ja Google asusid koos turundama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Lugejad käivad internetis peamiselt infot otsimas. Pildil Google otsimootor.
Lugejad käivad internetis peamiselt infot otsimas. Pildil Google otsimootor. Foto: SCANPIX

Google ja veebiturunduse ettevõte OÜ A Veebipartner sõlmisid ühise turundamise leppe Google Adwords reklaamivõrgustiku edendamiseks Eestis.

Juba teine Eesti veebiturunduse ettevõte OÜ A Veebipartner alustas koostööd maailma suurima otsingumootoriga.


Märtsi alguses teatas kohalik internetiturunduse agentuur Altex Marketing, et täitis Google'i nõuded, et saada tunnustus kvalifitseeritud Google Adwords ettevõttena.

«Läbirääkimised kestsid umbkaudu pool aastat, mille jooksul kooskõlastasime plaane ja koostöö detaile,» ütles A Veebipartner OÜ juht Henrik Aavik.

A Veebipartner nõustab ja aitab Eesti firmasid, kes soovivad Adwordsi reklaamivõrgustikku kasutada.
Kõigile esmatellijatele pakub Google kingiks 30 euro eest reklaamiklikke oma Adwords võrgustikus. Tasuta reklaamipaketi kätte saamiseks tuleb registreeruda Veebipartneri kodulehel.

Otsingumootoriturundus (Search Engine Marketing) on üks tõusvamaid trende tänases reklaamimaailmas ning Google on selle valdkonna liider.
Märksõnapõhist reklaami näidatakse Google'i otsingute juures ja Google'i sisuvõrgustikus, lisaks reklaamribad Google'i partnerite veebilehtedel.

Google pakub oma reklaamikeskkonnas reklaami maksa-kliki-eest põhimõttel, mida on võimalik sihtida just antud temaatikast huvitunud inimestele.
Veebipartner aitab firmadel valida Google'i keskkonnas just neile vajaliku sihtrühma ja seadistada reklaam maksimaalse kasumlikkusega.

Veebipartneri klientide arv on kokku alla poolesaja firma. Aaviku sõnul on ettevõte olnud seni orienteeritud suurtele ettevõtetele ja portaalidele konsultatsioniteenuse müügile. «Täna oleme täiendavalt oma tähelepanu pööranud ka väiksemate ettevõtete teenindamisele. Oleme paketeerinud tooted nii, et firmad saaksid teha turundusega internetis tutvust tasuta.»

Esimese aastaga on ettevõttel plaan jõuda tuhande kliendini. «Nad ei pruugi kõik olla pidevalt aktiivsed ja suured kulutajad, kuid kellel on alati olemas koht kuhu helistada, kui on vaja nõuannet või kampaaniat läbi viia,» iseloomustas Aavik kliente.

Kuna internetis reklaamimise alustamine on keerukas ja ettevõtetel ei ole tihti aega sellesse süveneda ega eelarvet konsultanti palgata ongi Aaviku sõnul nemad välja töötanud nn stardipaketid, millega saab alustada, Google'it kui kanalit testida ning juurde ka ajasliku nõuande kuidas edasi minna.

OÜ A Veebipartner on 2008. aastal asutatud veebiturunduse ettevõte, mis kuulub Eesti eraisikutele.

Kommentaarid

Märksõnad

Tagasi üles