Kõikidega ei saa arvestada
Kommenteerides väidet, et telekanaleid on uues nutiTVs vähem, lausus Lilje, et inimesed peaksid keskenduma sellele, mis on asja sisu, mitte sellele, kui palju seal numbriliselt telekanaleid on. Kuna kliendid soovivad põhikanalite programmi vaadata tõlgituna emakeelde, on eraldi põhipaketid loodud eesti- ja venekeelsele televaatajale. «Vene kanaleid ongi maailmas ja ka Eestis rohkem, seetõttu väheneb küll arvuliselt telekanalite arv, kuid see-eest oleme vastu tulnud klientide soovile pakkuda emakeelseid kanaleid,» rääkis Lilje. Ta lisas, et põhipakettides on need kanalid, mida eesti- ja venekeelsed televaatajad kõige enam jälgivad.
«On ka inimesi, kes lubavad uue nutiTv tõttu Starmanisse või kuhugi mujale üle minna. Kahjuks või õnneks ei ole võimalik vastata absoluutselt kõikide klientide ootustele. Tegutseme massturul, kõigil on oma nägemus, kuidas asjad peaksid olema. Usun, et kui need inimesed, kes otsustavad seetõttu Elionist lahkuda ja saavad mujal õnnelikumaks, siis see on ka meile väga hea. Kuid arvan, et otsuseid saab siiski teha mõningase aja pärast,» rääkis Lilje.
Ja siis on veel inimesi, kes ütlevad, et «me ei taha uut!». Lilje sõnul ongi väga paljudele tõenäoliselt vana nutiTV piisav ja nad ei tahagi tellida uusi lisateenuseid. «Meil on ainult hea meel, kui nad vanade teenuste kasutamist jätkavad,» märkis Lilje.
Arenduse maksumust Lilje ei kommenteerinud. Küsimusele, kas mingi hetk kaob vana nutiTV ära, vastas Lilje, et kunagi kindlasti, kuid kindlat kuupäeva paika pandud ei ole. «Täna on ka palju vanema põlvkonna teenuse kasutajaid, näiteks neid, kes on 4-5 aastat Elioni Kodulahendust kasutanud. Samas on igal seadmel mingisugune eluiga, vanade Amino digibokside eluiga on lõpu lähedal,» nentis Lilje. Ta lisas, et korraga kahe teenuse osutamine on loomulikult ka kulukas ja seetõttu otsustatigi, et vana teenuse peale enam uusi platvorme ei ehitata ja lõpetati selle pakkumine uutele klientidele.