Eesti majanduse eriesindaja Põhja-Aafrikas ja Lähis-Ida riikides Nihad Fahmy märkis, et Eesti peaks end jõulisemalt tutvustama Lähis-Idas.
Arvamus: Eesti peaks end tutvustama Lähis-Idas
Fahmy sõnul pöörlevad Lähis-Ida ehitussektoris turul kümned miljardid dollarid ning olulist tähelepanu pööratakse just puidutoodetele ning mööblile.
«Olen kindel, et te suudate teiste Euroopa varustajatega konkureerida,» ütles Fahmy Eesti Tööandjate Keskliidu majanduskonverentsil «Tuulelohe lend».
Samas tõdes ta, et Lähis-Idas on Eesti siiski tundmatu riik. «Minge ja tutvuge ning tutvustage end seal! Lähis-Ida suhtes ollakse pelglikud, kuid selleks pole põhjust,» lisas ta.
Fahmy tõi näitena Horvaatia, kes end jõuliselt näiteks CNNi vahendusel reklaamib. See on tema kinnitusel ka vilja kandnud, kuna suur hulk Lähis-Ida turiste sõidab oma puhkust veetma just Horvaatiasse.
«Mina sooviksin näha miljoneid Lähis-Ida turiste oma puhkust veetmas Eestis,» tõdes Fahmy.
Tema arvates võiks Eesti korraldada Lähis-Ida reisiagentidele tutvustusreisi Eestisse, et siinseid võimalusi reklaamida.