29. septembril umbes kell 14.10 külastas Jelena Ülemiste keskuses raamatupoodi Apollo, kirjutab venekeelne Postimees. Poest väljudes põrkus ta kogemata vastu turvaväravate juures paiknevat klaasseina, mis ei olnud kuidagi märgistatud ega piiratud. «Seal ei olnud hoiatussilti ja see ei olnud ka kuidagi eraldatud. Klaassein oli täiesti läbipaistev,» ütles Jelena.
Kui Jelena šokist toibus, pöördus ta infopunkti, kus tegi kirjaliku avalduse kaupluse juhtkonnale. Samuti tegi ta avalduse politseile. Seejärel suundus Jelena apteeki, kus sai esmaabi, ja seejärel erakorralise meditsiini osakonda (EMO), kus on juhtum registreeritud. EMOs pandi diagnoos: parem ülemine silmalaug turses, sinaka varjundiga, valulik. Jelena pidi võtma haiguslehe, kuna sellise näoga pole tal võimalik tööl klientidega suhelda.
Põhja prefektuuri kesklinna politseijaoskonna juht politseimajor Valter Pärn vastas Jelenale kirjalikul teel, et selles juhtumis ei ole kuriteo tunnuseid. Ta lisas, et kui intsident juhtus vaid enda tähelepanematuse tõttu, siis selles kedagi teist süüdistada ei tohi, kuid kui see juhtus tõesti seetõttu, et klaassein oli ebapiisavalt tähistatud, siis soovitab politsei pöörduda kaupluse poole palvega kompenseerida tekitatud kahju. Kui kauplus sellest keeldub või kompensatsioon on ebapiisav, siis võib Jelena oma õiguste kaitseks pöörduda kohtu poole.
Järgmisel päeval, 30. septembril helistas Jelenale Apollo kaupluse juhataja, kes kannatanu väitel esialgu juhtunus teda süüdistas, kuid pärast siiski kompensatsiooniks 30-eurost kinkekaarti pakkus. «Mina muidugi keeldusin, sest arvan, et õiglane kompensatsioon oleks 1000 eurot. Olin sunnitud võtma vähemalt kümneks päevaks haiguslehe, kuna sellise silmaga ei ole võimalik klientidega töötada,» rääkis Jelena, kelle sõnul peaks kompensatsioonisumma hüvitama need haiguslehe päevad, mida haigekassa ei hüvita, ja lisaks temale tekitatud moraalse kahju.