/nginx/o/2010/03/04/326457t1h16dc.jpg)
Vahuveini kihisedes ja siidipalakate kahisedes oleks kohatu rääkida millestki nii labasest kui majanduskriis.
Vahuveini kihisedes ja siidipalakate kahisedes oleks kohatu rääkida millestki nii labasest kui majanduskriis.
Ja Genfi autonäitusel, mida peetakse juba 80. korda, ei räägigi sellest keegi. Aasta tagasi näis autofirmade suurim mure olevat, kuidas autosid veel õhemast plekist teha ja kas mootoritelt ei annaks mõnd vähem tähtsat vidinat küljest kruvida, et raha säästa, ja näitusesaalides lonkinud rahvast võis morni ilme järgi ennemini matusele kui varrudele – võib ju uudismudelite esmaesitlusi niigi nimetada – tulnuiks pidada.
Sel aastal aga on Genfis tunda kevade hõngu. Kõik usuvad, et halvim on möödas ja edasi saab minna vaid paremaks. Uued mudelid, eelkäijaist paremad ja uhkemad, tulevad peale, ja küll need näitajadki kasvule keeravad.