Päevatoimetaja:
Sander Silm

Banaanivabariigis krabatakse enim lõunamaiseid frukte

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Banaanilett Sikupilli Prismas.
Banaanilett Sikupilli Prismas. Foto: Peeter Langovits / Postimees

Eelmisel nädalal toimunud Prisma käibemaksuvaba kampaania ajal rebisid eestlased lettidelt poole rohkem tsitruselisi, müük kasvas ka greipide, banaanide ja viinamarjade osas.

Prisma teatas möödunud nädalal, et müüb oma püsiklientidele puu- ja juurvilju käibemaksu võrra soodsamalt, et juhtida tähelepanu kõrgele toidukauba käibemaksule Eestis. «Eestis kehtib toidukaubale üks Euroopa Liidu kõrgemaid käibemaksuprotsente, samas kulub siinsetel elanikele toidu ostmiseks oluliselt kõrgem protsent sissetulekust kui Euroopas keskmiselt,» teatas Prisma.

Konkureerivate jaekettide kinnitusel oli tegemist pelgalt kampaaniaga ning säärast reklaami teeb endale ka üks mööblipood ehk Jysk, kes korraldab «musta müüki».

«Eelkõige tooks välja tsitruseviljade märkimisväärse kasvu, mis kerkisid suisa poole võrra. Samuti kasvasid näiteks greipide, banaanide ja viinamarjade müügid. Lisaks osteti tavapärasest kallemaid tooteid. Näiteks eelistasid paljud kliendid sel nädalal Poola õuna asemel kodumaist õuna,» kirjeldas kampaania tulemusi Prisma Peremarketi ostujuht Tiia Karu. Ta lisas, et jaeketi puu- ja juurviljade müük on ka taoliste kampaaniate väliselt väga suur.

Tagasi üles