Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kuldmunale kandideerib rekordarv reklaamikampaaniaid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Kuldmuna 2009 Parim Klient Rakvere Lihakombinaat
Kuldmuna 2009 Parim Klient Rakvere Lihakombinaat Foto: ERAL

Konkursile Kuldmuna esitati tänavu mullusega võrreldes kaks korda enam reklaamikampaaniaid, mille maksumus ületab 300 000 krooni.

«See on üllatav, et vaatamata majanduslikult raskele aastale laekus kampaania kategooriasse nii palju töid, mille eelarve oli üle 300 000 krooni,» ütles korraldaja ja Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Heily Aavik.


Kokku laekus 37 kampaaniatööd, mille eelarve jääb üle 300 000 krooni. Alla selle jäävaid töid laekus 13. Mullu vastavalt 17 ja 10.

Reklaamikonkursil Kuldmuna 2010 võistleb tänavu kokku üle 600 töö. Võrreldes möödunud aastaga jäi tööde koguarv samale tasemele.

«Tähelepanu väärib ka see, et varasemast tunduvalt rohkem laekus töid, mille sisuks oli uue firmastiili väljatöötamine,» nentis Aavik.
«Kui keskmiselt jääb tööde arv kategooria lõikes 20-30 vahele, siis firmastiili loomise alajaotuses küündis see 40-ni.»

48 tundi väldanud noortekonkursi peavõitu Pesamuna ihkab sel aastal 38 võistkonda. Eelmisel aastal osales samal konkursil 19 noortetiimi.

Tänavu oli noortele väljakutseks luua reklaamikavand lennufirmale Estonian Air.
Kaks parima töö tiimi sõidavad osalema ERALi ja Postimehe abil Cannes'i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile.
ERAL jagab parimatele reklaamitegijatele kuldmunasid juba 12. korda. Võitjad kuulutatakse välja auhinnagalal, mis toimub 19. märtsil Nokia Kontserdimajas koos turunduskonverentsiga Password.

1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu eesmärgiks on liikmete ühishuvide kaitsmine, rahvusliku reklaamiauhinna Kuldmuna väljaandmise korraldamine, tihe koostöö klientide ja kommunikatsiooniala organisatsioonidega turunduskommunikatsiooni valdkonna parema mõistmise nimel ja turunduskommunikatsiooni alase hariduse edendamine.
ERALi visiooniks on parem keskkond läbi heade ideede. ERAL-i liikmeteks on 22 Eesti juhtivat reklaamiagentuuri.

Tagasi üles