Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Honda reklaamib kupeed CR-Z teekonnafilmiga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Pm

Jaapani autotootja Honda reklaamib oma uut hübriid-mootoriga kupeed CR-Z õige isevärki moel – dokumentaalfilmiga, mille osaliste hulka võib pääseda igaüks.

Omapärase reklaamikampaania «Iga liiter on elamist väärt» (ingl k Live Every Litre) eesmärk on anda inimestele võimalus võtta autoroolis ette oma unelmate teekond, millest saab osa täispikast dokumentaalfilmist. Euroopa eri paigust pärit osalejate teekondi filmib mainekate auhindadega pärjatud dokumentalist Claudio von Planta.



Konkursi filmis osalejate leidmiseks kuulutas Honda välja veebruari alguses ja see kestab 15. märtsini. Kõik, kel mõlgub mõttes mõni pöörane autoreis, milleks pole siiani paslikku juhust olnud, saavad oma unelmate teekonda kirjeldada veebilehel liveeverylitre.com.



Veebilehe külastajad saavad reisiplaane hinnata ja kõige suurema toetuse kogunud ideede esitajad pääsevad osalema filmi, mille peaosatäitja on loomulikult maailma esimene kuuekäigulise manuaalkäigukastiga hübriidmootoriga kupee Honda CR-Z. Lõpliku valiku, kes saavad oma unistuse teoks teha, koostab režissöör von Planta juhitud kampaaniameeskond koostöös erapooletute blogipidajatega kõikjalt Euroopast.



Ainulaadsesse dokumentaalfilmi pääsemiseks tuleb registreeruda veebilehe liveevery-


litre.com kasutajaks ja kirjeldada seal reisi või seiklust, mis soovitakse CR-Z roolis ette võtta. Pärast sooviavalduse esitamist saavad osalejad kavandatavat seiklust kõikvõimalike elektrooniliste suhtluskeskkondade (Facebook, Twitter jt) kaudu reklaamida ja sellele toetajaid koguda.



Viis, kuidas Honda oma dokumentaalfilmina esitletavasse reklaamfilmi osalisi otsib, on täiesti uudne, kinnitab Honda Motor Europe’i avalike suhete juht Laura Price. «Projekt «Iga liiter on elamist väärt» annab interneti suhtluskeskkondade kasutajaile võimaluse teha midagi ainulaadset,» märkis Price. «Me tahame pakkuda inimestele võimalust nende ammused unistused ellu viia.»



Filmitavad teekonnad kinnitatakse alles siis, kui kõik kandidaadid on oma unistusi veebilehel kirjeldanud ning hääletajad neile hinnangu andnud. Veebilehel liveeverylitre.com saab seiklusi ka reaalajas jälgida.


Filmi osaliseks kandideerijad peavad olema vähemalt 18-aastased ning neil peab olema kehtiv juhiluba.

Märksõnad

Tagasi üles