Päevatoimetaja:
Sander Silm

Firmajuhist saarele kingsepaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Gert D. Hankewitz
Copy
Jimmy Choo kaubamärgiks on eksklusiivsed ülikõrge kontsaga kingad.
Jimmy Choo kaubamärgiks on eksklusiivsed ülikõrge kontsaga kingad. Foto: SCANPIX

Autoremonditöökoja Tarmo Auto juht Sulev Siigur pakkis ühel päeval oma asjad kokku ning kolis Kuressaarde, kus avas kingsepatöökoja.

«Oli tegelikult päris hea pisut aega maha võtta, sest ma polnud puhanud viimased kümme aastat. Sai natuke koduseid asju ka teha,» ütles Siigur

Oma Saarele

.

Kingsepatöö pole Siigurile võõras, sellega teenis mees leiba kunagi paarkümmend aastat tagasi. Internetist leidis ta Saksamaalt ühe meistri, kes tahtis oma kingsepatöökojast kogu täiega kähku lahti saada.

Siigur pani käiku kõik oma säästud, laenas sõpradelt juurde ning nüüd on tal Kuressaare kesklinnas väga tänapäevasel tasemel kingsepatöökoda.

Märksõnad

Tagasi üles