Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Kuldmunasid jagatakse ka parimatele üritusturundajatele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Kuldmuna.
Kuldmuna. Foto: SCANPIX

19. märtsil jagatakse lisaks parimatele Eesti reklaamimeistritele Kuldmune ka parimate üritusturundusagentuuride vahel. Teistkordset munadejagamist korraldab Üritusturundusagentuuride Liit (ÜTAL).

Üritusturundusauhindu jagatakse ÜTAL-i eestvedamisel küll alles teist aastat, kuid nagu eelmine aasta näitas, on nii tegijaid kui tunnustamist väärt üritusturunduskampaaniaid piisavalt.


Seepärast loodab liit, et eelmisel aastal, mil preemiaid jagati esimest korda, esitatud tööde arv sel aastal ületatakse. Parimad valiti 2009. aastal 48 töö hulgast ja parimaks agentuuriks valiti siis Royal Service.

Üritusturundusagentuuride Liit jagab sel aastal Kuldmunasid viies erinevas kategoorias. Valitakse parim sisekommunikatsiooni üritus, parim kliendiüritus, parim promotsioonilahendus, parim kujunduslahendus üritusel ning parim agentuur.


Tööde vastuvõtt konkursile algab 22. veebruaril ning kestab kuni 5. märtsini. Tööde hindamise aluseks on eelkõige soovitud eesmärkide täitmine ja ürituse tulemuslikkus. Samuti hinnatakse ürituse originaalsust, kõrget loomingulist ja teostuslikku taset.
Tööde esitamise juhendi leiavad huvilised ÜTALi kodulehelt.  

ÜTAL juhataja Hardi Kinnas kinnitas, et oma töid võivad esitada kõik üritusturundusega tegelevad ettevõtted. «Liitu kuulumine ei ole antud konkursi puhul eelduseks,» lausus Kinnas.

Nokia Kontserdimajas toimuva piduliku Kuldmuna 2010 Gala tehniliseks teostajaks on sel aastal ÜTALi liige Broadline, ürituse stsenaristiks on aga Eesti tipplavastaja Mart Koldits.
Kinnase sõnul on igati loogiline, et reklaami ja turunduse aasta tippsündmuse teostamine on usaldatud liitu kuuluva üritusturundusagentuuri kätte.
«Meie liitu kuuluvad turu professionaalseimad agentuurid, kes üheskoos ka turu arengusse panustavad ja seeläbi klientidele kvaliteetset teenust osutavad,» lisas Kinnas.

Kuldmunasid jagatakse Eesti Reklaamiagentuuride Liidu poolt juba 12. korda. Lisaks reklaami -ja disainikategoorias jagatavatele auhindadele, tunnustatakse sel aastal ka parimaid digitaalse reklaami tegijaid.

Tagasi üles