Eestlaste kätetööna valmis uus infoportaal Tutoruno, kus saab nõu ja abi küsida erinevate alade asjatundjatelt.
Eestlased tegid uue infoportaali
Portaali vahendusel saab spetsialistiga suhelda reaalajas ehk pea samal moel kui Messengeri või Skype`i kasutades. Üks oluline erinevus on aga see, et Tutorunos tuleb suhtlemise eest maksta.
Vestluse minutihinnaks on viis krooni. Pool sellest rahast läheb nõuannete eest konsultandile ja teine pool keskkonna eest portaalile.
Tutoruno projektijuht Rein Järvelill ütles, et kuna Tutoruno on koht esialgse ja kiire info saamiseks, mis võiks asendada infotelefonidele helistamist, ei tohiks sessioon üle kümne minuti ja küsijate arved üle poolesaja krooni paisuda.
Nõuandjateks on portaalis kõikvõimalike alade asjatundjad ja neid on kokku pea 200.
Järvelille sõnul ongi portaali üheks eesmärgiks pakkuda ka teenimisvõimalust nendele spetsialistidele, kes on jäänud tööta, elavad keskustest kaugel või soovivad tööandjate silmis oma renomeed tõsta.
Teemadest on Tutorunos praegu esindatud näiteks õigus, aiandus, ehitus, etikett, keeled, kokandus, tehnika ja finantsjuhtimine.