/nginx/o/2009/12/06/277837t1h8803.jpg)
Õpilasfirmade laada korraldaja ja Junior Achievement Arengufondi direktori Epp Vodja sõnul on õpilasfirmad saavutanud populaarsuse üle Eesti.
Õpilasfirmade laada korraldaja ja Junior Achievement Arengufondi direktori Epp Vodja sõnul on õpilasfirmad saavutanud populaarsuse üle Eesti.
Täna toimus Tallinnas õpilasfirmade laat, millel osales 82 firmat nii suurematest kui ka väiksematest koolidest üle Eesti, vahendas ERR Uudised Vikerraadiot.
Epp Vodja sõnul iseloomustab õpilasfirmade tooteid uudsus, nutikus ning keskkonnateadlikkus.
«Loomingut on juba sellepärast, et ressursid on väikesed, ma olen juba ammu aru saanud sellest, et innovatsiooni hea tõukejõud on vaesus. Kuna raha palju ei ole, siis püütakse mõelda välja midagi, mida saab teha odavalt - see viib kohe taaskasutuse mõtteni, aga meil on ka väga palju tõesti 'roheliselt' mõtlevaid inimesi,» selgitas Vodja, et õpilasfirmade kaks märksõna ongi innovatsioon ja roheline mõtlemine.