Supermodelli kaasamisega naiste- ja pesumoe reklaamikampaaniasse loodetakse end edukamalt Ida-Euroopa turule sisse süüa.
Lindex valis Carmen Kassi oma reklaamnäoks
Rootsi rõivafirma Lindex pressiesindaja Anna Lindblad ütles E24'le, et ainuüksi Carmen Kassi kaasamisega kevadmoe reklaamikampaaniasse ei loodeta müüginumbreid tõsta. «Sellele lisaks peame klientidele suutma pakkuda ka tugevat kontseptsiooni ning inspireerivaid ja taskukohase hinnaga tooteid,» lausus Lindblad.
Ilmselt on üheks Eesti päritolu supermodelli kaasamise põhjuseks aga see, et lisaks juba seni Baltimaades avatud poodidele soovitakse rohkem laieneda Ida-Euroopa turule, kus Kassi nägu on inimestele tuttav.
Seniste müüginumbrite üle Lindbladi sõnul nuriseda ei saa. «Jaanuari müüginumbritest on näha, et võrreldes möödunud aasta sama ajaga tõusid need tänavu 16,5 protsenti,» lisas Lindblad.
«Lindexi selle kevade mood on nagu mustrite ja värvide plahvatus. Näeme nii suurepäraste jõuliste värvide kui ka veetlevate õrnade pastellitoonide segu, mida on miksitud ja sobitatud üsna ootamatutel viisidel,» ütles Lindexi naisteriiete disaini- ja sisseostujuht Ylva Alkman.
Carmen Kass, kes nüüd hakkab näitama Lindexi kevadmoodi, on muuhulgas töötanud selliste moemajade heaks nagu Calvin Klein, Donna Karan ja Chanel.
Carmen on kaunistanud moeajakirja «Vogue» kaant mitmes riigis ja ajakiri andis talle aasta tagasi Model of the Year tiitli.